23 mrt 2007

bye, bye, kikkerlandje!


Nog een kleine 12 uurtjes en we zitten in het vliegtuig richting Mexico.... We hebben de kikkers in onze tuin al vaarwel gekust (nee er zat geen prins in verborgen!).
Het enigste wat tegenvalt (op mijn onstoken jicht voet na) is dat de kaboutertjes niet onze koffers ingepakt hebben...


Onze kabouters zijn schijnbaar weer terug in hun kabouterbos en in winterslaap gegaan... Snurken deed dit kereltje in elk geval hard genoeg. We moeten onze rotzooi daarom maar weer zelf inpakken!
Als ik morgen het koffer uitpak en er dan zo'n kereltje met rode puntmuts uitspringt, ga ik'm als haaienaas gebruiken!!!!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha, leuk die foto's! Heel veel plezier daar in Mexico, benieuwd naar de avonturen die jullie nu weer gaan beleven en de mooie plaatjes die het weer op gaat leveren.....

Sterkte met je voet Arny

Liefs
Gaby

Anoniem zei

vanuit venlo, kikkercity, morgen fiets ik langs en zal ze groeten, blij vertellen dat ik jullie heb gehoord en de muzikanten..danke!